Fizetési módok:

  • Fizetés utánvétellel: nincs erre lehetőség
  • Biztonságos fizetés hitelkártyával Paylike rendszeren keresztül:  MasterCard | Maestro | Visa | Visa Electron 
  • Fizetés előre utalással: Hori-Ker Kft. számára.

Bankszámlaszám: 65100091-10100792-00000000 (Pátria Takarékszövetkezet)

Szállítási költség:
Az alábbi árak magyarországi szállítási cím esetén érvényesek. Külföldre történő szállítás esetén vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal! Az árak a postaköltséget nem tartalmazzák! A raktárkészleten lévő, megrendelt termékeket a megrendeléstől számítva 1-7 munkanap alatt a Magyar Posta Csomagküldő Szolgálata kiszállítja (Magyarország egész területén) a megrendeléskor megadott szállítási címre.

  • Szállítási költség 1690,-Ft. -előre utalás vagy kártyás fizetés esetén
  • Ingyenes szállítás: 20.000.-Ft -felett
  • utánvétes vásárlásra lehetőség nincs

Előre utalás esetén a következő bankszámlaszám: 65100091-10100792-00000000 (Pátria Takarékszövetkezet) Hori-Ker Kft részére.

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az át nem vett csomagok ismételt szállítási díjai -beleértve a visszaküldés díját is- minden esetben a vevőt terhelik! 

A visszamondott, de kifizetett megrendelés értékét visszatérítjük az esetlegesen előforduló költségek levonása után (szállítási díjak, banki költségek….)

Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

Az adatok megadását követően Felhasználó a Rendelés megerősítése gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

Felhasználó e-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt, vagy egyéb technikai probléma miatt nem tud üzenetet fogadni.